lauantai 2. helmikuuta 2013

Liirumlaarum..


Niin se on sitten lauantai. Eilinen meni todella nopeesti, ystäväni tuli lapsineen käymään ja viipyikin yön pimeneviin hetkiin asti <3 Pojat lähtivät siinä sitten samalla isälleen ja olen kovin yllättynyt kun saan sanoa että kaikki meni oikeastaan suht sujuvasti ! Mitään ei ollut ainakaan vaikeasti hukassa, ja minimieskin oli jo ensimmäisten joukossa menossaan rappukäytävään, vaikka yleensä se lähteminen onkin ollut hankalampaa. Mutta I.H.A.N.A.A.! Jää itsellekin aina niin paljon parempi mieli kun lapset lähtevät hyvillä mielin.
Keskimmäinen osuvasti sanoi eilen, että " Äiti, aina ku mä oon iskällä ni mulla on ikävä sua, ja taas kun mä oon täällä ,niin mulla on ikävä iskää.Sillain se menee justiin sopivasti tasan "  <3

Tukkavärikin sitten meni kohtuullisesti jetsulleen putkeen, ainakin siinämäärin että se lähti ihosta melko hyvin pois ilman juuriharjaa ja tärpättiä :) Kyllä on taas kotoinen olo mustassa tukassa.. Miten sitä hairahtukin välillä ruskeeseen?  No, aikaaikaansa kutakin, eiköhän se tästäkin taas muutu.

Tänään olis tarkoitus sitten siivota oikeen siivoomisen uhalla. Huusholli on kuin narvan taistelun jäljiltä ja ahdistaa kun kävelee kokoajan ties minkä ylin. Purkkaa,pikkuautoa, karkkipaperia, isompaa autoa, sarjakuvia... :) Mutta toisaalta, onhan ne merkki siitä että täälläkin on elämää. Tosin juuri nyt ei siltä tunnu. Aamu venähti puolikymmeneen ja pitikin nousta oikeen raivolla ylös puurolle. Miten sitä tulikin nukuttua niin pitkään? Eriskummalista minulle. :)


Ulkona on taas hiukan pakkasta, joten kun ei ole loskaa, tänään sitten väännäydyn lenkille. Hautausmaallakin saattaisi käydä, kun tässä ollaan liikekannalle menossa muutenkin tänään. Löysin netin kirpputorin kautta kassillisen dinosauruksia ( Keskimmäisen keräily kohde ollut jo kauan ) ja minulta puuttuvan Harry Potter kirjan, joten tänään olisi tarkoitus hakea nekin kotiin :) Mukavaa kun välillä tekee löytöjä edullisesti. Kirpputoreillakin kun tuntuu hinnat nousseet pilviin.. Tuntuu että joskus aina joku unohtaa, mikä kirpputorin perimmäinen ajatus on.

Vastaani tuli taas kasa aforismeja, joista löysin yhden mukavan.. Joka sai minut hyvälle tuulelle ja lauantai- mielelle.

"Kuusen latvaan pääsee kahdella tavalla, joko kiipeämällä tai sitten istumalla kävyn päälle "


Kettu kuittaa.. Älä liukastu kun ulkoilet <3

1 kommentti:

  1. Kiitsa kestityksestä! :D Oli ihana käydä taas. Ja me ku tullaan, ni me ei meinata lähtee kulumallakaan. Ei kai, ku ei millää raaskis lähtee ystävän hyvästä seurasta pois. :D <3

    VastaaPoista